perjantai 22. helmikuuta 2013

Päiväni kuvina



Eli lemmikkipalstoilta intoutuneena kuvasin eilisen eli perjantain ja tässäpä se nyt sitten kuvina. :)
 06.22 huomenta hei! Mä oon jo hereillä mennään jo jookojookojooko???
 Joo oon mäki hereillä... melkein...


 Valmiina lähtöön


 07.00 aamuruoka, luvan odototusta.
Vähän addiktoitunut tähän peliin ja samalla täysin jumissa tässä levelissä...

08.30 vähän "aamupalaa"
09.30-10.45 aamulenkki jäällä. Pojat pääsi vähän leikkimään.
 
 11.00-12.00 kävin uimassa
 12.15 olin kaupassa. Ei saa muuten Lidlistä mämmiä...
 Kotona oltiinkin jo sitten odotettu mua takaisin. :D


 12.30 sain vihdoin lounasta, eilistä jauihelihakastia ja rakettispagettia.

 päikkäreiden jälkeen lähettiin lenkille joskus 15.10 tms
 lenkin jälkeen noin 16.00 äiti vei Imirin luokseen viettään vähän lepopäiviä, ilman tuota riiviötä. :D
 Sisällä toista vähän hermostutti olla yksin, joten pientä rapsutusta.


 Ja sitten vähän turkinhoitoa..

 17.00 mä väkersin tiskejä ja nuoriso kyttäsi josko Imir kuitenkin tulis jo kotiin.
 Sitten vähän nettailua
 19.00-20.00 agiliitoja
 rata näytti tältä, tosin esteitä vähän nostettiin ja puomiahan me ei vielä osata. (tosin siinäkin tapahtui jo edistystä tänään.)

 Kotimatkalla hain ruokaa, jottei ainakaan laihtuun pääse... ;)

21.00 alkoi C.S.I. Miami ja sitähän sitten tuijotin kun netti ei toiminut.
 Kárin päivän aikaansaannokset.
22.05 vielä kerran ulos.

 Kaikki valmiina taas seuraavaa aamua varten.


jokos sä olit kans tulossa nukkuun? 22.45


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti