maanantai 6. helmikuuta 2012

Ojassa..

No niin sunnuntaiksi oli sitten sovittuna, että meen tutustumaan näyttelyreeneihin. Samalla olin luvannut autolla hakea kaverin Musch tilauksen ja toimittaa perille, kun tuollaista 20kg lastia vois olla kävellen vähän ikävä raijata. No onneksi otan reilusti aikaa kaikkeen, myös tähän. Olin ajatellut kaveria olla hakemassa vähän 11 jälkeen, joten ruokien haku paikalla olin sitten jo siinä 11.05. Piha oli silleen, että sinne mentiin ensin hieman alamäkeen ja sitten kääntyi piha. Mäki jatkui alaspäin, mutta muuttui kävelytieksi siinä pihan jälkeen. Fiksuna sitten ajattelin kun olin ruuat lastannut, että tuohon peruutan vähän alamäkeen ja siitä sitten mennään... Ei muuten menty, ei muualle kun alas. Oli se mäki niin liukas, että siitä ei mun autolla menty yhtään senttiä ylös, mutta alas kyllä valuttiin ja tietenkin suoraan penkkaan. Siinä se sitten oli jumissa koko höskä. Ensin pari miestä kokeili sitä työntää, mutta ei siitä mihinkään menny paitsi syvemmälle ojaan. Ei muuta kun hinausautolle soitto. Onneksi oli sellainen firma siinä 100m päässä.



Hinausautoa odoteltiin sitten sellainen 15 min. Vähän jo jännitin että keritäänkö mihinkään. No sitten se alkoi hinata. Mä menin autoon ja istuin sielä jarru päällä, ettei sitten lähe auto liukuun. Pian oli taas auto tiellä ja mä istuin siinä kiltisti jarru pohjassa ja mietin että mitäs sitten... Hinausmies katsoi mua hetken ja kysyi, että mitäs jos hän kokeilee meneekö auto jonnekin. Ei muuten menny ylöspäin, mutta onneksi kiltti hinausmies peruutti auton sitten turvallisesti alaspäin sielä olevalle tielle. Jos mun olis pitänyt yrittää, niin ojassa olisin varmasti ollut taas. No mitään paperitöitä ei tarvinnut tehdä, joten ei kun kohti kaverin kotia. Myöhässä olin kyllä jo, mutta treeneihin ehdittiin vielä ½tunniksi mukaan kuitenkin ja kaverin koirat saivat ruokansa. :) Kaikkea sitä.. Imir ei oikein tajunnut, että mitä ihmettä me hullut ihmiset tehdään, kun hän vaan joutui autossa odottamaan.

Treenit oli oikein kivat, mieluusti mennään uudestaankin. Kunhan aikatauluihin vaan sopii. Heti laitoin samana päivänä viestiä sinne, että haluaisin liittyä. Toivottavasti pian vastaavat. Treenien jälkeen lähdin Imirin kanssa vielä lenkille, kun raukka oli niin kauan joutunut autossa oleen ja sitten sisäreeniä vielä. Lenkki oli oikein mukava, ihan kiva ilma ja kaikkea. Hieman tehtiin seuruu harjoittelua ja liikkeestä maahan reeniä. Sitä kun ei kans olla kauheesti harjoiteltu. Ihan jees menee kun tekee käsieleenkin, mutta ei kyllä pelkällä komennolla. Jossain vaiheessa sitten. Illaksi menin sitten töihin ja toinen sai jäädä tänne nukkumaan. Töiden jälkeen vielä sellainen 1 lenkki ja nukkuun.

Maanantaina tehtiin tosi pieni aamulenkki ja takaisin nukkuun, hirveä väsymys, mulla siis ei Imirillä. Sitten puolen päivän tienoissa lähdin lenkille ja koska ilma oli ihana otin kameran mukaan. Lähdettiin tuolle joki lenkille ja se oli oiva valinta, vaikka välillä hieman tuulikin kovasti. Toisella puolen jokea tuo sitten päätti kiivetä penkille istumaan ja katselemaan ja oikein tuntui odottavan, että kaiva nyt se kamera esille ja ota musta kuvia! Joten otin siitä kuvia! Mulla oli sillä tuo 10m liina niin mahtui toinen vähän enemmän temmeltämään. Takaisin tällä puolen jokea aloin heitellä tuolle lumipalloja penkkaan. No sehän oli Imirin mielestä ihan huippua. Tosin välillä näytti vähän turhautuneelta kun pallot vaan katosivat jonnekin. :) Sain tästäkin ihan kivoja kuvia, kun se kuopi penkkaa ja tuli takaisin uuden pallon luo. Lopuksi vielä hieman leikkiä puistossa tutun nartun kanssa. Sitten kotiin taas nukkumaan, kun minä lähdin töihin. iltalenkiksi vielä 45min repäisy ja nyt voikin mennä hyvillä mielin nukkumaan. :) Kuvassa Imir siinä penkillä, kun en nyt saa tänään näköjään enempää laitettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti